Det kommer gå bra det här...

Andrea efter att ha pratat en stund med eventuell engelsk arbetsgivare.
- Yes, thank you, hej då!
 
Ehm...

"Hej då", frågetecken utropstecken?!?!

Camebridgeexamen kändes helt plötsligt väldigt långt borta, haha. London here I come.

Jag har för övrigt skickat iväg tre arbetssökarmail idag, känns inte helt fel alls.

Nu har jag ätit lunch och avnuter nu kaffe med baristamjölk i, en FÄRSK ekologisk dadel som en snäll kund skänkt. Den stoppade jag in en bit mörk choklad i så nu är jag in heaven.

Igår var det personalgalej som inte var så vidare värst livat. Mer juligt trevligt. Men det är inte fy skam det heller må jag säga. Blev avtackad och fick en fin blomma för mitt pain in the ass hårda arbete med personalpärmen.

Dessutom måste jag nämna min och Stinas fina kväll i onsdags. Vi lagade lax och färsk pasta med basilika samt en ruccolasallad med avokado. Till dessert blev det chokladpralinos med julkaffe.
VAD SKA JAG TA MIG TILL UTAN DIG I LONDON, STINA?!?!
Jag har redan nu börjat bearbeta mina abstinensbesvär.
Ni hör ju, dadlar och choklader och blommor och blader.

Det kommer bli tufft.
Men han "ångra sig" bor inte här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blir jag nyfiken!!! va e de for jobb?

2008-12-21 @ 13:02:09
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Andrea! Lätt att du får laga maten i London! :)

2008-12-23 @ 11:11:48
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0