Fredagsfix

Ah! Äntligen ska jag få en ledig stund. Jag får skylla mig själv, vill man tjäna pengar så vill man, men fy fasen vad gött med en ledig eftermiddag.

Imorse tog jag passfoto. Hur lyckas man alltid bli sådär blevful på sånna kort?? Sen klippte de av mig håret med, thanks.
Så nu ska jag ut på stan och fixelifixa med julklappar. Vi ska ju åka til Jämtland över jul och dit släpar man inte med sig en massa paket, så vi ska ha lilljulafton hemma den 19:e. Olivia blev så ledsen när hon hörde detta så hon skrev ett brev till tomten himself.

Adresserat till "Nårdpolen"
"hej! tomten. Jag är en tjej på nio år.
Jag och min familj ska till vår farmor över jul och nyår. Och vi kan inte ta med oss julklapparna. Så vi ska ha lilla julaftån och tomten kommer bara på julaftån. Så snälla söta tomten kom till oss jag skulle bli så glad då / hälsnigar olivia olofsson carlundiusväg25 PS tyvär har vi ingen skårrsten"

Jaaa...Avsaknaden av denna lilla dam när jag är i london kommer resultera i mindre skrattmagmuskler, och mindre tårar. Skruttan.
 
Mamma är i Stockholm så jag tänkte ta tillfället i akt att vara hemma och käka pappas ungspannkaka.
Men först ska jag shoppa, gymma och gå på danspasset.
Och sen ska jag nog ta mig ett bad...

Imorrn blir det Sex and the City filmen hemma hos Hille. Fast det vet hon inte ännu. Vem tycker inte om överraskningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0