Ida, tack för det fantastiskt fina julkortet!



Blir man inte glad när man får en sån här påse i brevlådan?



I påsen låg en till liten påse fylld med väldoftande grejer.
Kanelstång, en ingefära bit, nejlika med mera.
Efter jag läst kortet insåg jag ju att det var ingredienserna
till glöggen!

Kolla in, allt är handskrivet!
(kanske inte det nedan dock...)



Ida, tack tack tack!
Denna lilla påse ska få hänga med i resväskan
och sen ska den få ligga i min londonska garderob.
Den kan nog behöva lite väldoft=)

Så  ni som trodde att ni var lite snitsiga
och kan göra snygga grejer på daaatan
kan ju bara slänga er i väggen.

Bonden och Stina väntar, puss hej.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ett helt blogginlägg! Åhhhh, vad glad jag blir!

2008-12-17 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0