Livat hos Ludde i Lördags



Men först var det julbord på stora hotellet med jobbet.
Ny attraktion för i år var Knut, allas vår svärmorsdröm
och brother in law. Degen och Drömmen var sötare än
både knäcken och musten ihop. Och mitt emot satt jag
och var så glad för deras skull.

Snuttegull...

När jag ätit färdigt mina ägg och min kalkon (hatar julbord, påskbord, midsommarbord...), länsade jag dessertbordet
och åkte vidare till ännu ett party. Med lite mer lajbans.



Ludde bjöd på inflyttnings/födelsedagsfest.
Oh my, det var skoj.
Jossan som jobbat som bartender i Barca
delade med sig av sina färdigheter och bjöd
på shot. Och det var gott.
(nähääpp, nu kunde jag inte lägga upp fler bilder för Degens dator far fått mjöl i hjärnkontoret. Fuck.)

Sen blev det Club Enkelt för hela slanten.
Jag brukar vara lite negativ till det, men jag vlev minsann överraskad denna gång.
Slapp köa, det var mycket folk, och många av dem kände jag faktiskt. 
Dj:n vekade ha fått 90-talssjukan så det dansades loss till Mr Vain remixer, I like! 

I söndgs kläddes granen, Olivia hade bestämt att det skulle vara en modääärn gran i år.
Finally! Bye bye, fucking ugly smällkarameller.


Igår var vi på Anna-Gretas för pappa fyllde...år.

Nu orkar jag inte sammanfatta mer, jag måste blogga oftare,
har som sagt inte lärt mig det där med att less is more.

More is Me helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0