Miss White

Mina Damer och Herrar. Jag har fått en överman. Eller kvinna.
Tillåt mig att presentera, MISS WHITE!



Martina, Olivia och jag har delad vårdnad om denna storbystade skönhet.
Hon har mest mina gener. Det syns ju lång väg.



Idag har vi som vanligt inte gjort många knop. Gick upp relativt tidigt för att ta mig runt lillsjön i solsken.
Efter det åkte jag och Olivia spark. Hon körde mig nerför och jag körde henne uppför. Hon litade inte på att
jag kunde stya i hög fart. Det stämde ju faktikst.

Efter det var det farlig korv (jag fullkomligt hatar falukorv!) men åt duktigt, för äter inte jag äter inte Olivia.
JA, nu kände jag att intressesmurfarna hoppar på er sida.
Sorry, men det är ju äckligt. Jag är ett fjolligt barn, deep down.

På eftermiddag var det kakkalas med de fyra emmen.
Tacos och sen körslaget.
Ikväll blir det Jude Law, jag dreglar redan.

Imorron ska jag ta med min syrra på staden, så vi kan bota Lappsjukan. Eventuellt bio på kvällen.
På söndag drar vi till Åre för att jag ska få tolka, sola, käka våfflor och dricka varm choklad.

Visst verkar det livat häruppe?

Hon är en frisk fläkt, hon är en trendsetter, hon är en pudding....Och glad är hon jämt!


Grattis Sarah som fyller 20 år idag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tackar tackar för att jag fick den stora äran att bli omnämnd. Glad? Javisst! Pudding? Lite kanske(hehe) En frisk fläkt? Ja, det är ju upp till dig. Men vart tusan fick du trendsetter ifrån?

2008-12-27 @ 14:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0