My babe and I

Detta inlägg skrivs ifrån min egen dator. Min nya, skinande vita dator.
För övrigt sitter jag på ett tåg just nu, och har precis klivit på i Nässjö.
Så här ser man ut i Nässjö...


Igår var det lilljulafton hemma på 25:an. Med tomtegröt och glögg, rim och paketöppning samt love actually.
Olivia var en stjärna. Hon hade handlat sina klappar själv på Ica Maxi. Pappa fick en superfin bok, fortsättningen på den han läser. (hur kunde hon veta det!!???) och mamma fick en såndär fin liten bok "om min mamma". Haha, vi höll på att dö när hon öppnar den och Oliven säger "Den är lättläst, mamma. Och många bilder!" som fortsättning på det stående interna skämtet om att mamma är den som är minst smart i familjen.

Sen var nog alla Olivias veckopengar slut, för jag och Sofia fick varsin badanka. Min heter Big Ben och ska vara min vän i den stora staden. Som tur är väger han nada.

Nu känner jag att jag är för närsynt för det här och för övrigt har jag inte riktigt lärt min anpassa fingrarna efter det lilla tangetbordet. Min dator är ju nästan det sötaste jag sett.

Och hörrödu Anonym, jag kan ju inte svara om jag inte vet vem du är, haha.

Snön, vänta på mig.

Kommentarer
Postat av: stina

jag saknar dig redan. vill prata med dig.

höras ikväll tack. pusspuss

2008-12-22 @ 10:06:34
URL: http://stinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0