Rosor på kinden och solsken i blick

Lördag. Klockan är 20.18 och vad gör jag? Sitter och g´ömmer mig på Sofias rum och räknar minuter. Jag hade sett gram emot en lugn kväll i soffan med mina nya böcker och nybakta lussebullar. Men icke. Olivia har blivit stor och barnkalas pågår inte längre mellan 14 & 16, utan mellan 18 & 21. Femton sockerchockade jultomtar sitter i mitt vardagsrum och har musiktävling. De tippade in när jag precis lagt mig i mitt varma bad. Då lekte de tycligen kurragömma och skulle in och gömma sig i torkskåpet.

Men bada ifred kanske är överskattat?

Imorron kommer ett roligt inlägg med bilder från torsdagens utgång, fredagens julpaksorgie och självklart på de små tomtfanskapen.

Men just nu ska jag vara en bitterfitta med min syrra vars stora kärlekt (ja tydligen!) åkt till USA i tre veckor.
Glass och SATC, yes please.

Kommentarer
Postat av: Sofia (das lillsyrra)

Aldrig hört talas om att läsa igenom inläggen innan man publicerar dem? Såhär många stavfel på en och samma gång blir för mycket för mig :P Haha.

2008-12-13 @ 23:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0