"Vad är en trekant?"

...frågar Olivia idag efter att ha kollat på kanal 5:s skamlösa reklam.

Jag tittar nervöst på pappa för att han ska ta sitt faderliga ansvar. But nothing.

A: Jaaa du...Det vet du väl. En triangel?
O: Nä Andrea, de sa ju såhär på tevä "Skulle du vilja ha en trekant utan din flickvän?"

Hon ställer sig sedan med armarna i kors och stirrar på mig som om jag är dum i hududet som tror att hon är detsamma.

Sofia försöker: Men Olivia, asså de frågar ju om han vill stå med två andra människor som i en trekant utan sin tjej? Ja, han kanske känner sig ensam med två främlingar.

Olivia suckar djupt och lägger pannan i djupa veck. Innan hon går ner för att läsa Bilbo mumlar hon.

"Asså orka...Jag fattar inte."

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det roligaste är dock att jag frågade pappa exakt samma sak för X antal år sedan... Han svarade inte då heller ;P

2008-12-14 @ 21:07:01
Postat av: jessica

barn är barn, och det är så sjukt charmigt så man blir helt såld, dock äre väl pinsamt, men det är väl bara ta sig i kragen. hon är så sjukt söt;))

2008-12-14 @ 21:49:50
Postat av: Hanna

Pappa Anders kanske inte vet vad det är?;) Där har ni förklaringen till varför ahn inte svarar! Ni bör nog förklara detta för honom omgående!

2008-12-15 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0