2008 håll i hatten...

för nu jäklar ska det hända grejer. Tidigare år har jag skrivit listor om året som gått och även summerat dem på ett trevligt litet vis. Men iår satsar jag på att titta framåt. Och på något sätt känns det som sakerna händer lättare om det står skrivet någonstans att de ska inträffa.

Så därför, kommer här schemat för VT 2008 Stick to it. Do it, do it.

Januari
Kommer vara en osocial och lättirriterad stressboll denna månad.Rösten ska förhoppningsvis återvända och i slutet av månaden blir det ett traditionellt kafferep enligt konstens alla regler (då får man exempelvis inte servera mjölk till kaffet, för det är inte fint nog. Man lär sig ngt varje dag,haha)

Februari
Engelskaprojektet samt projektarbetet SKA bli klart och det med bravur. Tjejlyxarresa med mams och sis vecka 7 medan lillskiten och paps roar sig med att åka sånnadära skiidor. Jag blir så avundsjuk. Ehm. NOT.
Jamenjust det, Här blir jag nästintill ensam och övergiven för de flesta av de bästa flyr till andra delar av världen. Någon drar på europaturne och andra till asien. Thank´s mates.

Mars
Barcelona för många, och kanske även för mig under påsken. Himla härligt i så fall. Ungefär så mycket behövs för att mitt mars ska bli en höjdare. Jag som alltid tyckt att den där Stina och den där Johanna vart sånna pains in....

April
Jomen tjena, här var det praktik. Om inte på Damernas Värld så kanske man kan dra i lite trådar och se vad Marcus Oliveras kan skaka fram. Till storstaden ska vi iallafall, jag och min vapendragare Jessica. Och inte en dag för tidigt!

Maj
En del spenderas ju i stockholm på nån uteservering på söder med ett glass vitt (rosé blir prima skinka det med).  Sedan tror jag väl att det är dags att börja ladda inför...ja vad var det det hette ni igen. Studenten ja, så var det ju.

Juni & juli
Bal, student, kalas och ballonger, fyllesånger många gånger,dagen-efter ånger.
Sedan ska det blir ordning på bygget när halva styrkan blir mammalediga (i vanlig ordning). Tadaa, vill ni se mig i sommar, leta på hudoteket.


Ja det ser ju ut som att jag kommer ha att göra, inte mig emot.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

andrea jag vet att du kommer sakna mig MOHAHAHAH

2008-01-13 @ 23:48:27
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: linn

studenten!Livets glada dagar:)

2008-01-14 @ 00:05:07
URL: http://jagfinnsvisst.blogg.se
Postat av: Prebenalvilde

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-09-17 @ 10:00:06
URL: http://prebenalvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0