Ctrl S controls my life...

Jag skriver en massa engelskaprojekt och projektarbete och jag hatar datorer som hänger sig, och jag hatar mig själv när jag inte sparat på typ en timma. Därför har mitt liv blivit som ovan och följande.

Ja jag vet att jag är osocial.
Jag är antagligen ganska lättretad och ganska uppe i mitt, mitt och jag, jag.
Me, myself and I helt enkelt. Dessa FASONER ska ej fortsätta länge till. Jag är inne i en period nu som är lite hektisk bara, men snart är den över.
Då ska inte alla meningar starta med "Jag". Gud, vilken patetisk människa man kan vara.

Bloggen ser ju lite ut som fan men den är som jag, lite under arbete för tillfälle. Kommer bytas ut till andreaolofsson.se småningom, men tja. HInner inte med det just nu.

Idag har jag, Ida och Jess startat en sekt. Har du tur får du  vara med. Det finns bara ett fåtal platser kvar, om du vill bli del i "The Remrafs". Och det borde du annars kommer det gå illa för dig.
Haha, typ det roligaste jag har gjort på a long time.



Kommentarer
Postat av: Mohammed

haha sounds good sign me up i den sekten :P hehe vad e det för sekt da? vad e erat uppdrag på denna jord :P

2008-01-18 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0