Denna dag, en drömmardag.

Detta har vart en helt lagom givande dag. Klart att man alltid önskar att man fått mer gjort, men vad gör det om 50 år?

Lunch på Johans med mp3a:s största drömmare alltså, jag, jessica, milla, fanny och ida. Hela lunchen gick till att planera och drömma om vad vi ska göra de närmsta två åren. Vissa mer realistiska än andra. Men om man framåt kvällningen får ett sms som lyder: "4:a 101 kvm, 9073 i hyra. Fast i Solna..." känns det iallafall som man är på väg,lite iallafall. Eller vad säger du, Jess?

Eftermiddagen har vart ett sorl av kromosomer, keso, kompissamtal, knapprande på datorn, knaprande på cashew, som kan vara den godaste nöten efter valnöt, och kaos i hjärnkontoret.

Men som vi brukar säga, jag och ida." Håll ut för snart är det slut"
Jaa och nu är det verkligen jätteslut. Jättesnart.

Och jag längtar jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriver samma svar här som i min blogg.

Okej, Andrea.
1. Har du något liv överhuvudtaget?
2. Det finns faktiskt saker som att GÅ till bussen, GÅ till kompisar, GÅ på stan... dumb ass.

Din jävla rövhatt! ;P

2008-01-14 @ 22:38:14
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: Sofia

Kul. Extremt roligt. Jag fullkomligt avlider av hysteriska skrattkramper.

Du Andrea... hur gick den där kärleksdikten nu igen? Du kan ju den så bra, right?

2008-01-14 @ 23:02:39
URL: http://combatbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0