Kafferep

image96

Såhär såg det ut innan Märta, Dagny och co kom på besök i söndags.
Neeeeej, det var ju inte dom, men det ser nästan ut så.
Jag ville fira min födelsedag på ett litet annorlunda vis så det fick bli kafferep.

13 tanter blev det som festade loss på bla. Leilas Cookies. De var mycket uppskattade. Mycket kackel och oh så fina paket jag fick.Tack ännu en gång!

Nej, nu måste jag ner till skolan igen och ikväll blir det Yoga 90 min för första gången.

Det kan nog bli det stelaste på länge. Uppdatering om detta senare. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: moe

Mysigt det blev. Lät som du hade dig ett gott kafferep. fortsätt blogga på andrea skoj att läsa dina inlägg :-) Puss&kram

2008-01-22 @ 13:52:49
Postat av: lina

hade du riktiga tanter på kafferep,typ 70åringar?

2008-01-22 @ 21:48:00
Postat av: s t i n a

neej inga 70åringar, söta små 19/20åringar!
tack andrea det var jätte mysigt :)

2008-01-23 @ 16:42:25
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0