Mango Bellini vs Mosad Banani

Okej,
En vålnad som ska likna Andrea har nu tagit sats och satt mig vid datorn.

Jag hade min lediga lördag igår, den första på typ...forever.
Den var så fint planerad. Jag skulle ta lagom lång sovmorgon, äta härlig frulle i sakta mak, promera i solskenet till staden där jag skulle luncha med Hanna.

På kvällen skulle jag och Stina dricka Mango Bellini och gå på Club Enkelt. Bäddat för succé, helt enkelt.

Men icke. Eftersom man har en syrra på småskola har man även mörder med baciller hemma. Magsjuka, hej och välkommen.

Jag och paps låg som små kollin igår. Vi sjönk lågt. Vi kollade på kalenderflickorna och idislade banan och rostat bröd.

Och nu ropar han att mangon jag förberett till drinkarna har läckt ut i hela kylskåpet.

Why don´t you just kill me...

Kommentarer
Postat av: s t i n a

andrea , det är jätte synd om dig.
hoppas du mår bättre idag!
tänker på dig hörs senare tack
pusss

2008-01-28 @ 15:10:53
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0