Sällskapsresa till Sälen

Home again, still standing.

Gårdagens hemfärd från Sälen i snökaos var minst sagt svajjig, men det var det värt.

"Familjen"-  jag, Bror och syster Thorell, Hillevi och Sofie blev ett jängäng i i Lindvallen som hette duga. Men det var inte bara vi, nej 15 till bodde i huset med gladast humör och högst diskhög. Jo, jag tackar jag.
Det nya året firades in där, såväl som Hilles 20-års dag.
30/112 till 4/1 är datum som kommer att minnsas ett bra tag framöver.

Och såhär såg det ut:

image83
Party från att vi gick upp till att vi gick och la oss.

image84
På nyår hade vi långbord alla 20 pers och femkamp. De gula tomaterna mot de röra tomaterna.
Här gör Hillevi en strålande insats för de röda.


image85
Om min insats var så strålande kan ju diskuteras men kämpet las ju in iallafall. Skam den som ger sig.
Sedan drog vi vidare till HC och efterfesten skallade fram till femsnåret.


image86
Klart som bara den att det ska tävlas i "pulka" också.

image87
Men Sofie och Jonas tyckte minsann att man inte måste vara så himla allvarlig hela tiden....=)

image88
Familjen fick till slut nog av alla om inte skötte sitt så vi diskochstäd strejkade. Därav drinkar (klockan 14,00) i såsskål, kaffekopp och här närmast, drink i vas. Faaabulöst!

Det var det lilla från några vilda dagar i sälen. Nu ska jag tämja mig och bege mig till jobbet.
Gott nytt år by the way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0