Stupid Sunday



Stupid Sunday Song-Elin Sigvardsson
Well, I've done some stupid things that I regret
I wish I had wings, I'd fly right out of this building
And I'd like to speak my mind about it
I'd lay it all on the line if I got out of bed in time

But I'm still lying, yeah I'm still lying
I don't know why, but I'm still lying

Got a sundayhead, the beer taste like
October weather, and the light outside
is a boring matter of time
But if you would come around I'd shine
I'd be at ease and you'd cross my mind
and kiss this lonely mouth...


image95Denna frukost vaknade min kära sleeping beauty, aka Sofia
till imorse. Doften av nyrostad müsli spred sig också i vårt lilla radhus. En söndag utan småbarn och päron är underbart. 

Igår var det kaos på jobbet när vissa var sjuka, somliga sena och vi i butiken allämt odugliga och värdelösa med det nya datasystemet, grädden på moset var min avsaknad av röst.
Men idag har den övergått till sexigt Meredith i Greys Anatomy krax.
Tydligen.

På kvällen blev det förfest för vissa har fyllt 20 & 21, Hille och Elin.Jag var med ett tag men sedan sa jag och den sexiga rösten tack för oss och åkte hem för en pyamaspartykväll med "Wimbledon" och mysfika. 

Idag har det som sagt vart fix i köket på planeringen och Hanna kom sedan hit på en pluggvisit. Lovely.

Tyvärr kom resten av cirkusen hem framåt kvällen och granen skulle dansas ut. Jag valde låten "Prästens lilla kråka"
Vilken annars, liksom??

Plugg och plugg på veckans agenda. Sad but...sad. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0