Vad är det för en dag?

"Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är Andreas födelsedag, hurra hurra hurra."

Ja, hej och hå, vad det har låtit ungefär sådär idag.
För nitton år sedan klockan 07,00 kom en Andrea Desirée Olofsson som sedan kallades "Knoddan" Och det var inte för hennes slanka linjer, vill jag lova. På endast 48 cm var 2800 gram intryckta.

Tänk att detta firas än idag, vilken himla tur för mig.
Paketer kom det på morgonkvisten, däribland ett litet tillskott till vårgarderoben. Naaaaaajs.
image89


Fining lunch med Stina, skola och träning.
Middag på "Djungle Thai" med familjen.

image91


Och som alltid blir det en tillställning med diverse partytrick.

image90

What to say, what to say... ¨
" Do I look like I sell drugs, niggah?!"



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha, "På endast 48 cm var 2800 gram intryckta". Vad säger du då om mig? På endast 49 cm var 4650 gram intryckta. Slanka linjer? Neee, men massor med gosiga hakor.

2008-01-08 @ 10:19:03
Postat av: Sarah

Haha, och grattis föresten :)

2008-01-08 @ 11:05:22
Postat av: s t i n a

jag säger det igen g r a t t i s. ni kan va dom snyggaste systrana jag vet :) hörs ikväll baby!

2008-01-08 @ 11:07:59
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0