You can call me...The Pretzel

...or The Pretzel almighty. It's your choice, and your luckyday. Well, look at that...

image97

90 minuters poweryoga kommer med säkerhet kännas imorgon, men jag var inte så mycket kylskåp som jag trodde. Syrran, The Puma, tyckte tillochmed att jag skötte mig bra. På torsdag är det dags för ännu ett träningpass, men då ska The Pretzel and The Puma bege sig till Friskis och boxas med Dr, Feelgood. Ja, det har vi döpt honom till. Eller ja ja, det är JAG som har döpt honom till det. Soff  tycker han är alldeles för gammal, jag tycker han är alldeles lagom. Ålder är erfarenhet och det är ju trevligt, möhö.

Antingen är det Yogan som fått mig i detta härliga sinneslag eller så är det boken jag fick i söndags av Mia Törnblom. "En härlig bok" heter den och där står det ett tänkvärt citat för varje dag på året.

Dagens är:
"En del väntar på att de ska se ljuset i tunneln.
Varför inte ta ett kliv framåt och tända det där jäkla ljuset själv?"

Jag tror jag tände det idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia aka *The Puma*

Vilket hett smeknamn jag fick ;) Bra citat där måste jag säga. Något att tänka på! Oh yees, you did good matie!

2008-01-23 @ 16:39:57
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: s t i n a

tack för dagens neeed it!
pussss & kärlek

2008-01-23 @ 16:43:48
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0