Gos med glass i Grevskapet Gränna

Jo jag tackar ja, det blev en helg av den här helgen också. Igår var det jobb med efterföljande vin och tjatter hos Luggen med evve och Stina. En underbar trio må jag säga. Efter det bar det vidare till vårt andra hem(jag skäms för att säga det...) Twin. Rosé, sommarglada människor, som jag och evve kom fram till bor på Twin lika ofta som vi. Längtar till Club Caj. Men Twin är inte helt fy skam, för där inleddes vänskapen med Stina den fina, och för att fira års jubeleumet åker vi till stora staden sista helgen i Augusti. Hotellet är bokat, and I'm dying to go.

Gårkvällen avslutades hos en man med kompisar med åsikter. Way too many så jag tyckte det var bäst att jag gick hem. Det blir ju så jobbigt för dem när de inte vinner.

Idag har det varit sol så jag och lillskiten hämtade Luggen på hennes jobb och begav oss till Gränna för en guidad tur av Luggen herself. Polkagrisar och glass, det kan knappast bli bättre.

Nu har jag packat färdigt för att åka till mitt kära jämtland en vecka. Plocka ruccola och jordgubbar i landet blir fin fint och jag hoppas att få göra ett studiebesök bland grytorna hos mästerkockan farmor och lära mig något detta år. Det lär dock inte hända.
She's simply too good. And to fast.
Eva 75 år.


Förra året var vi på Moose garden och matade älgar, undrar vilka äventyr som lurar bakom de norrlänska skogarna denna gång.

Jag hörde rykten om promenad med varghund som du får gå med i ett alldeles eget koppel.
( for ME? Really? Oh,You're far too kind...)

Farmor, fram med chokladrutorna, för nu kommer jag!




(efter en nio timmars bilfärd, icke att förglömma. Sex and the city mara, ja tack)



(och ja, jag kommer fortsätta med parenteser som stör läsningen och engelska tankegångar.
Jag bestämmer)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sen and the cityy, WOOOHHH!!!

2008-07-26 @ 22:29:37
Postat av: Anonym

sex vafan, haha

2008-07-26 @ 22:29:52
Postat av: Sofia

Och nu har jag skrivit 3 kommentarer..

SPAAM!

2008-07-26 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0