Snabbinlägg från Snörvliga Snövit

JO jag är den sämsta bloggaren jag vet. Men ni vet ju hur det är med min blogg-ångest, det har ju hänt en del sen sist, och då vill jag skriva så mycket och lägga in så mycket bilder och då tar det så himla lång tid och det är ju just det jag inte har. Bövelen.

...För jag jobbar everyday på Hudoteket. Snowwhite it is.Och efter det går jag nuförtiden alltsomoftast hem till Evelina och snorar, för nej, jag är fortfarande inte helt frisk. Ikväll när jag slutar står maten på bordet hemma hos henne and that my friends, makes me happy.

Igår tog jag en racerfika med Evelina på lunchen, stötte  och ytterligare en racerfika med Johanna efter jobbet. Sen åkte jag hem åt grillat tills jag blev i 7:e månaden (mamma sneglar oroligt på magen min återigen och försöka minnas om vi hade haft det där samtalet om blommor och bin..) sömn efter det, ja tack!

På fredag åker jag och ovannämda och är äckligt tjejiga i Göteborg.
Pussochhej.

Kommentarer
Postat av: luggen

heeeej..du är underbar och jag är bäst så därför blev gbg såååå perfekt. goda drinkar och massa annat fint...tack för en underbar helg vännen min!!puss/luggan

2008-07-20 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0