Banandiet

image105
Syster Yster
Min syster påpekade just att jag är en dåååålig bloggare.  Men jag kan säga till er folks, att jag har varit mycket upptagen de senaste dagarna. Med den såkallade banandieten.

När man har influensa och bara svimmar och har sig så finns det inte så mycket annat på menyn. Jo, venum äckel fil, blåbär, hallon, jordgubbar. Och en dag pannkakor. Annars endast bananer. 

Men hjärnan förbränner ju sex bananer varje dag bara av att tänka och det har jag gjort idag sannerligen. Det fruktade historia provet gick av stapeln. Det gick troligtvis om man ska lita på magkänslan (vet dock inte om den är så pålitlig, den kanske has gone bananas efter alla bananer...) relativt bra. Thank´s to my sister som är 91:a och clever. Läser man hennes historiaanteckningar på engelska och måste fråga om vartannat ord man inte förstår får man också en liten extra förklaring, som en liten bonus. För vad var det vi sa Ida, Histora ÄR roligt!! Yeah...

Veckans höjdpunkt, Gossip Girl, sågs igår av alla flickorna Hallbäck- Olofsson. Vi kom fram till att Unge Herr Humpfrey är xxxxet i sexy, the ooh(!) i hot och dessutom mannen i våra drömmar. Lite pinsamt att han nämns i två blogginlägg på raken, men man får väl se det som en klar vinst över den mörke mannnen...

Mannen i mina drömmar inatt var ett ex. Som med min SYSTER (se ovan) hade sex. Detta var ingen vacker syn, hade hellre sett Unge Herr Humpfrey där. Kanske inte med syrran dock...

Stekte fiskpinnar till syster nr 2 innan, och tänkte lite på Barca brudarna. Hoppas de äter annat än fiskpinnar därnere.

Go bananas babes!
(och uppdatera bananamama då och då)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett redigt "The Puma" inlägg idag, jag känner mig hedrad. Och det är inte lite cred jag får heller. Mr Humphrey, hjärna OCH utseende... Liksom, vad mer kan man begära? ;) HÖ

2008-03-19 @ 21:13:57
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: s t i n a

heeej fina du!
ursch bananas sjukan later sissodar. jag har med haft lite virus i mig men nu borjar det repa sig :)
bara lite snorig du vet. yes jag kommer pa kvallen den 1 aprillo, bokat & klart sa inget skamt har inte(:
nej jag har inga gossip bocker men skulle garna vilja ha! jag bestammer dejt med dig sa fort jag kommer hem tack?!
oh nej vi ater faktiskt inte bara fiskpinnar MOHAHAH. tro det eller ej men ar en riktig fen ai koket. :) saknar dig vid min sida dock.
hur firar du pask? vi ska fira med nagra grabbar sa vi ska besoka ikea & kopa kaviar & grejjer..
saknar dig min plutt PUSS

2008-03-20 @ 14:24:06
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej!vet att jag inte ska skriva till dig har men jag har faktikst mailat dig pa skrollan mailen men inte fatt svar..har du fatt mailet?onskar du kunde komma hit for livet har e sa gott.,,,men den 10 april jag hem iaf:)tjoho,,puss goding

2008-03-21 @ 19:18:23
Postat av: Erlendseline

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-10-08 @ 11:35:09
URL: http://erlendseline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0