Bloggare på besök

Hej. Detta är inte Andrea. det är hennes vålnad. Ett vandrade stycke kött (och givetvis muskler) som bestämde sig för att göra en uppdatering. Efter mycket påtryckningar.

Andrea är en liten skämt till vålnad för att:
-Hon saknar sina Barcelona vänner så hon nästan dör. Hon vill ha lite Johanna släng med det blonda håret och Stina luncher.
- Hon tycker att Historiaprov suger balle.
- Hon slappande av efter det att projektarbetet var inlämnat. Och eftersom att vi inte har tid att bli sjuka annars så blev vi det nu. Hon tackar.

Men hon tackar även Lisbeth Träff med kollega för omdömmet på engelskaprojektarbetet. Ocj ja, det var Andrea värd. Så jävla värd.

Veckans citat
mamma: Men Olivia, du kan ju inte samla på gamla plåster
Olivia: omeeeh, joeeeh! jag tar ju bort luddet...

Med mesiga hälsningar/ Andrea genom sin vålnad.

PS. Den mörke mannen i "private practise" är ju sjukt snygg så man vill skaffa söta mulattbarn med honom på momangen. ;m det inte vore för syggnörden i "Gossip Girl".... Tough choice.

Barcelona- skicka hem min brudar!

Kommentarer
Postat av: Jocke

***** Kampanjen Christer Sjögren till Belgrad *****

http://vastertorp.blogg.se/1205610262_christer_sjgren_till_.html

***** Du är skyldig som medborgare att rösta på Christer *****

2008-03-15 @ 20:57:45
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: s t i n a

heej min fina!
idag vill jag med att barcelona ska skicka hem mig, for jag
ar sjuk som du forstàr ar det jatte synd om mig da!!
annras ar livet ratt fint, saknar dig jatte mycket!
kommer hem snart sa d`kan vi ses hur mycket vi orkar! 1 april is the shit :)
love

2008-03-17 @ 12:40:38
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Johanna

plutt vi saknar dig med!jag kommer nog hem nagon vecka in i april.. funderade pa att soka nya jobb men har bestamt mig for att glassa med fest de sista veckorna har i baraca o sen komma hem o bli serios!men snart ses vi och vi e ju hemma till din bal,stident o allt!:)PUSS

2008-03-17 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0