Den stundande studenten

Tjolahopp.
Va tusan, när man inte har skola ska man väl roa sig med nogot. Blogga tillexempel.

Promme som efterföljdes med jordgubbsfrukost. Yum.
Lugn dag på cafét, men mysigt som vanligt. Vi har kommit fram till att jag inte har tillräckligt med tålamod att skala ägg. Och det är helt okej. Jag får sköta CD-spelaren istället. Grattis till dig, Annika, mohöhö.
Tog även tempen på min skummade mjölk idag, 63 grader!!! Hurra!! (den ska vara mellan 60 och 65, men INTE över 65, mycket viktigt). Jag är nöjd för en vecka framåt.

Sedan ägnade jag mig åt i"inför balen bestyr". Très bien.

Nu sitter jag vid Soffans dator för att jag inte orkar ta tag i engelskan. Her bestämt mig för att jag ska skriva en "review" idag. Sånt brukade jag tycka va skoj, men nu när man har smakat på ledigheten, så, tja, den pasar bättre helt enkelt.

I samma stund sitter Olivia och Sofia och "ooohar" sig över hur söta de VAR när de var små. De gamla bilderna har kommit fram, för att mor och far letar studentbild I guess. Hon frågade i morse om jag verkligen inte ville vara med och tycka, men nej tack. Innan ettan har jag sagt. Sedan blev jag giraffig och det vill jag ICKE skylta med.

By the way sägs det att jag är en blanding av min far och hans mor.
image114

Dock undrar jag vem mamma om Sofia fick några andra gener. Har för mig att mamma var en sväng nere i Turkiet i början av 90-talet..... 

image115
(hahahahahaha. du är jättesöt Sofia, men jag skrattar så jag dör)

Nu ska jag laga mat. See You.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

haha söt sofia!!!

2008-05-20 @ 00:57:37
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Jävla tåg

sjukt likt far din! :|

2008-05-21 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0