Gilla läget

Good Evening!
 
Idag fick jag känna på det verkliga cafélivet. Jag och en till tjej var själva i tre timmar när The Big Boss Maria var borta. Detta händer typ en gång per år. Vad händer då när Ann-Louise är i köket och jag är ensam i kassan och som barista med 7 latte som väntar. Jo. babsen krånglar. 

Och nu ska jag tala om en sak. 
Det kan inte jag hjälpa.
Det går inte heller snabbare för att ni betalar mer, jag tar inte era patetiska speciallattes utan skum snabbare för det.

Och återigen, jag står inte på menyn.

Kontrollfreaksen mor och dotter har nu haft planeringsmöte inför studenten och ätit gröt med jordgubbar. 
Gröt kan nog vara min favoriträtt. Efter jordbubbar. Och banan. ICKE att förglömma.

Nu ska jag testa balklänning och sen ska jag parkera mitt yogiserade behind i soffan med Leila, Greys och en hög  tidningar för lite värdelöst vetande.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ahhh, det ska bli sa himla fint att fa se dig pa balen.

2008-05-24 @ 11:42:53
Postat av: Jävla tåg

hur kan man klassa banan och jordgubbar som en rätt? :s

2008-05-28 @ 22:42:55
Postat av: Didriklouise

Incredible site!

2008-10-08 @ 08:19:32
URL: http://didriklouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0