Sommar på Twin

image113

Yes, indeed.
Igår kväll var jag, Stina och Lina på Twin City och beställde den krångligaste drinken vi kunde komma på.
Inte söt, snarare sur, men inte lime, Och inte över hunda spänn tack. Och så ska det vara en fyra, fast en av tre ska vara en sexa.

Gott blev det iallafall, med anansskiva i och allt.
Efter ett tag droppade vi av och det blev en iskall prom hem. Sommaren fanns visst bara på twin.

Veckan har passerat utan större olyckor på fiket.
Jag trivs och jag vill aldrig sluta.
På torsdag ska jag och Maria som äger cafét gå på Bindefelts vernisage. Det ska bli nice.

För övrigt har jag provat balklänningen och den sitter som ett smäck. Värre är det med balbilen som förtillfället tydligen är isärplockad till smådelar. Och kommer inte vara klar till the day med stort D.
Men va fasen, i värsta fall får vi väl ta en taxi. Kan Bradshaw, så kan jag.

Nu ska jag plugga fast jag verkligen inte orkar för jag har inte druckit kaffe för vi har ingen mjölk.
Ska nog ringa Stina för lite love and attention. Och stöd i min kaffenöd.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

love you!

2008-05-18 @ 20:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0