Denna dag, en söndag.

Upp och hoppa, lugnet i huset är ett faktum. Den träiga ananasen var faktikst god. Allt blir iochförsig gott med DN.
Sen blev det andra bullar. Det bakades nämligen hurtbullar på friskis. In i ugnen stoppades degarna Syster Sofia och Kompis Hanna av kock och muskeleknutte Andrea. Det blev finfina bullar i slutändan och kocken gick och var stolt. (men mest av sken hon av lycka över att hon var starkast.)

Väl hemma gjorde jag och Soffan tortillapizza som efterföljdes av ett bad med Anna Ternheim och Ani Difranco. Och ljusen, icke att förglömma.

Nybadad och fräsh lägger jag mig i godan ro på sängen för att läsa en ny (säkert skitdålig) bok. (inget slår Denise Ruderg). Vad händer då? Jo, in stormar Soffan som brottar ner mig, sätter sig på mina armar och börjar kittlas. Jag kvider "What the hell, I am stronger!"

Sofia svarade med samma sken runt sig som lös kring mig på gymmet.
"But I am heavier..."

Den degen är inte färdigbakad vill jag lova.


Fast hon är tyngre kan hon faktiskt vara ganska underhållande...=)


And by the way, den 9:e januari är det adios my friends.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fet avskedsfest vi ska ha! YES! Kommer ju saknar dig men vi kommer och våldsgästar. Jag älskar ju london!

2008-11-16 @ 22:58:01
Postat av: Sofia

Fan vad sköön jag e!

("Och fort går det också" :D)

2008-11-17 @ 09:06:39
Postat av: flatmate

de vet du ju redan! ja sa ju va ja ska borja pa i jan! (har inte signat upp en men ska gora de nasta vecka!!)

2008-11-17 @ 16:56:45
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Amanda Livh

Hej Andrea.

Här råkade jag hoppa in på din blogg & ser att du ska flytta till England?

Jag ska också flytta dit & jag flyttar bara en dag innan dig faktiskt. Vilket sammanträffande. Är kanske till & med så att vi springer på varandra på stan? :)



//Amanda Livh kusin med dina kusiner Johanna & Vikkis. (Om du nu kommer ihåg mig.)

2008-11-26 @ 00:58:50
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0