"Diarre med stenar i...

...tiiiip (typ) dubbelnyttigt!" .
Olivia har alltid så bra beskrivande adjektiv att ta till. Jag som är grötens grevinna försöker att variera min grötmeny. Men quinoagröten med päron och hasselnötter var enligt Olivia inte värd en bloggbild. Ja, ehm. Ni hörde ju varför.

Utanför öser regnet ner och jag tackar återigen sj för att de hade biljetter till Östersund över jul. Detta innebär:
- Jul med en meter snö.
- Jul med farmors köttbullar (som man faktiskt får sås till, fast det är jul)
- Jul med sockrigt anisbröd.
- Jul med isbar nere i stan.
- Jul med korvkrillning på en fryst Storsjö.

Ja och....nämnde jag snön?
Jönköping suger på jul, så är det bara.

På fredag ska jag på Nöjenyttfesten med Annso och Emma på från jobbet. Mycket spännande. Därför blir det inget Club Caj på torsdagen, och därav har jag ingen ursäkt att inte boxas. Ida och Sarah, bollen är hos er.

Jag orkar inte mer.
Jag är mätt och trött.
Det blir man av diarre med stenar i.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du, vi ska inte ta Mias pass vid åtta i stället? Kondition och styrka. Vore la skoj? Puss.

2008-11-11 @ 15:25:01
Postat av: jessica

det där med boxar pass låter trevligt.. dock är jag ju i sthlm host host, så jag kan ju inte ens host host bjuda in mig själv;)



vi kanske skulle ta oh ses när jag anländer jönet=) vore trevligt.



puss

2008-11-12 @ 10:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0