Helkväll med Hillevi


Jag  tar visst bara foton när det är student... Och jag har pluggat foto i tre år.

När man kommer hem till Hillevi är det inte någon halvgrå lägenhet man möts av med ett kylskåp som bara har kokosmjölk och gammalt flytande margarin att bjuda på.
Nänänä.
När man kommer hem till Hille är det ljus tända i hela lägenheten, en ny singer/songwriter
flyter ur högtalarna och laxen står i ungen.
Ikväll åt vi ungsbakad lax, bulgursallad med äpple, avokado och cashewnötter samt kryddig turkiskyougjurtsås.
Och till myset i soffan blev det te med årets första pepparkaka.

Behöver jag säga att det var en kväll i min smak?
Hillevi är min "bo-ensam-förebild".
Och en speciell pärla i mitt hjärta, gullepaddan.
En tanke slog mig idag...Hoppas de äter mat i London. För det är ju jäkligt gott.

Nu ska jag måla naglarna för man kan inte sälja nagellack utan att använda det själv och..fyvadjagintevillgöradetförjagärtröttochdåmåstejagväntapåattdettorkarochdåkanjagjuförfasenalrigfågåochläggamig.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Såg din blogg på Sandras! Har du bokat ngn flygbiljett än?

Kram!

2008-11-17 @ 23:08:11
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha då förbereder jag mig för välkomstfest tis den 13!

Har kanske ett deltidsjobb som nanny, men tänkte söka lite restaurang/café-jobb. Eller butik. Sandra fick ju efter tre timmar så jag tror vi kommer hitta nåt!

2008-11-18 @ 10:50:09
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0