Jojomen, ryktet stämmer...

JAG FLYTTAR TILL LONDON!

En impuls som från ovan och vad ska man göra med sånna? Göra som de säger och ta sitt pick och pack och flytta till den stora staden i England.

Fråga inte om jag har tänkt igenom det här ordentligt för det har jag inte. Och fråga inte när jag kommer hem för det vet jag inte. Jobb har jag inget än och det har organisatören och planeringsmarrodören ganska svårt att handskas med, men tydligen ska man ta det chill och fixa det när man kommer dit.

Så,mina vänner, om jag är lite disträ kan det bero på att mina tankar just nu kretsar kring skor i sammanhanget vikt.
Och flygplan.
Och CV-termer.

Det är nog bra för mitt psyke att vara lite oplanerad. Lite vin och storstadsliv på det så blir det nog my cup of tea.

Denna lördag har jag varit ledig, kors. Gårdagens jobb erfterföljdes av Nöjesnyttspartaj men jag kunde ju inte sova länge för det. Jag övar.
Sen åkte jag ner till stan en sväng för att gå på torget, men det stängde så tidigt så det blev långlunch med Stina, Sara och Tessan på Lakatos. Jag älskar lördagsledighet! Och jag blir lika förvånad varje gång för det har väl vart ca fem lediga lördagar på fem år.

Olivia är hos sin gudmamma, mor och far har rymt så jag och Sofia tog tillfället i akt att åka till Maxi för handling (med pappas ICA kort, mhö). vad ör vi sugna på?? Hum, ananas till frukost! Alla ananasar är gröna och stubbiga så frågvis som jag är frågar jag en kille hur man vet att ananasen är bra? jo, svarar han, man luktar i änden på den, och doftar den annanas är den mogen.

Så där står vi, Bill och Bull mitt i Maxis lördagsrusning och luktar. På varenda en. Till slut tog vi den som var snyggast.
För vad är det vi brukar säga, "Insidan ger utsidan sin glans, men utsidan ger insidan en chans".
Om det stämmer får vi veta till frukost.

Nu ska jag värma Egon och läsa min ELLE. Undrar förresten om Egon får plats i handbagaget...

Kommentarer
Postat av: Sarah

London kommer att bli hur bra som helst och jag hoppas verkligen att jag blir bjuden att vara din gäst framåt vårkanten.

2008-11-16 @ 14:25:10
Postat av: Anonym

det ska bli sjukt skoj att du kommer hit! vi far ha ett fodelsedagsparty nar du kommer!!! Ballonger o grjejer:) puss din blivande flat mate!

2008-11-17 @ 15:35:05
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0