Skönaste snubben...

..såg jag på gymmet idag. Eller sett honom har jag ju gjort innan, han är alltid där, men idag var han extra skön. Han kommer inskuttande med Ipodlurarna hårt intryckta i öronen och tajt, för kort linne i vanlig ordning. Studsar (alltså verkligen hoppar) fram till speglarna och kör någon slags uppvärmningsdans. Jag höll på att gå sönder borta på min maskin. Vid ett tillfälle gjorde han tillochmed en pose med ett victory tecken på sne vid ögonen sådär.

Måste jag tillägga att han mimade också?
Du gjorde min dag, tack!

Min syrra har skaffat pojkvän så ikväll kan jag pilla lite med mina Londonpapper. Ladda Ipoden med lite ny musik. Undrar vad jag skulle ha för låt om jag skulle köra uppvärmningsdans à la killen med för litet linne. Haha, jo, jag skulle haft "I´m to sexy..." och gjort min och Sofias specialdans till. (eller egentligen är det Vänner-Chandlers dans, men Sofia har ju lite mer bakdel än vad han har så hon får till en liten extra krydda, haha) 

Skriva var det.
Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej tell me who's egon? Ödla?

2008-11-19 @ 12:20:56
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

så länge din kompis håller sig i buren i ditt rum (med hänglås) så ska det inte vara några problem för min del;)

2008-11-19 @ 16:16:17
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0