Sofia is getting some...

ÄNTLIGEN LITE MANLIG FÄGRING!

Sofia har slagit Knut på sig själv, maha. Eller rättare sagt, hon har lagt beslag på en Knut(sson).
Han kommer på middag ikväll, och det var ju surt för antingen ville jag äta rester från igår (köttfärsbiffar med potäter och rårörda lingon, kan det bli så mycket bättre??) eller quinoagröt. Och det kan man ju inte bjussa på.
"Hej och välkommen till familjen, vad skulle smaka, en gårdagens micrade biff eller gröt gjord på mysko korn med mosad brun banan i?" Nja.

Nä men skämt å sido ska det bli himla nice och se vad det är för självlocking hunk som fått syrran på fall.



Idag har det var en såndär dag. Upp, träning, kurs, ledningsmöte och jobb. Vet inte vad som var den utlösande faktorn men minsta lilla motgång idag och jag lipar. För absolut inget värt tårarna. Måste vara nån släng av mörkerdepression. Mer choklad och vin till mig. Och det blir det i helgen för då ska jag på fest, så det så. Give me glädjetårar instead.

And some manlig färgring for me aswell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0