For the record...

...Jag brukar inte klaga på att jag är trött. Antingen är jag trött för att jag är stressad, och det är för att jag har haft mycket för mig och det är ju roligt. Eller så är jag trött för att jag har kört mitt asjobbiga konditionspass på gymmet, som inte är sådär normal-svenne-halvjobbig-för-trötta-och-utråkade-småbarnsmammor-eller-för-sånna-som-kommer-i-grupp-och-står-och-hänger-90%-av tiden. Inte så jobbigt. Utan asjobbigt. Nu snackar vi svettrinnarjobbigt.

Jag brukar som sagt inte klaga. Och det ska jag inte göra nu heller. Jag ska bara framföra att jag är trött så i bengt.
Idag har jag lyckats med följande
- Vara i webbshopen en timma innan öppning, och det tycker jag är himla skoj.Check.
- Montera upp ett mastodont makeup-ställ som bestod av fem olika kartonger, där det i varje kartong låg en intruktionsbok på fem sidor,  in advanced english (Och äntligen fick praktikanten något att göra). Check.
- Fixa linser för ett halvår, försäkringar för ett halvår, meduciner och icakort(allt detta på lunchen, jaaatack). Check.
- Och efter sent jobb stack jag och min snart färdigjästa deg till syster till gymmet och körde det välkända passet.Se ovan. Check.

Ja och sen en annan sak.
Carola behöver skaffa sig en ny stylist. Och hänga sin gamla.
Just för the record.



Igår var jag hemma på middag och MysHille.
Det var Evelina, Hille, Ida, Sarah och jag som
göttade oss i en delicat pastarätt med pinje&kiwisallad
samt vaniljglögg och vin. Och en massa tjöt i vanlig ordning.

Det är bara något speciellt med att komma hem till Hillevi.
Man blir filbunkelugn(speciellt min mage,eftersom det alltid
finns mat, i detta hushåll. Och mjölk till kaffet, icke att förglömma),
man blir på bra humör, och helst av allt vill man bara flytta
in och bli adopterad av Hille. Men än så länge får man nöja sig med
koalabesök någon gång ibland;)





Imorrn är det jobb, julbord och sen inflyttningspartaj.
Med Ludde blir det livat.
Puss och  hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Chica!hinner vi ses innan du drar till London..?jag drar med dit med handels 4 januari..när åker du?hoppas att få se dig runt juletid!

2008-12-01 @ 15:45:37
Postat av: Sara

Hallå hallå!

haha jaa jag gillar anna ternheim en del.. :P You got me!

Flyttar du hit den 9 december? Till?



Min msn [email protected]



(är lättare att skriva där)



Jag trivs jätte bra och ännu bättre på helgerna då man är ledig och är ute och flänger i London. :D hihi



Är du nervös inför flytten hit? Ska du jobba som aupair? engelsk familj?

kraaam

2008-12-01 @ 22:33:48
URL: http://sarahbertilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

no worries, inga giftemål planerat hahaha :)

2008-12-02 @ 19:38:08
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Malino

Svar: nej! Kan aaaaldrig bli too much!

2008-12-02 @ 20:21:36
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0