Jag är en jävla sölkorv...

...Men jag hinner mycket under tiden.

Bland annat har jag hunnit med följande:
- Bestämma vad jag ska göra hösten 09.
-Hämtat en matte-A bok hos snälla Inga- Lisa som gav mig ofärtjänt höga betyg i matte. Därav plugg nu för att kunna fullfölja min plan med hösten 09-
-Vara på julmarkad ut i långtbortistan.
-Vara en helg i Stockholm med mamsen och syrran.
-Träffa alla Idoler vid frukosten på hotellet (wowowowow!!)
- Vara så förbannat glupsk så jag bränner handen på en skållhet tallrik vid frukosten. ( Det var målet. Uppmärksamhet som vanligt. Bara för att de är Idoler ska de väl inte synas mest. Jag hade för fasen tre kökspersonal som isade och blåste. Ja, jag synstes tillochmed mer än dig Lou Lou.  Drama Drama Drama. JAG VANN!)
-Club Caj igår. Veeeeery nice!

Och nu blir det skamlös reklam!




Jag drog ut mamsen ocg syrran till Djurgården och Rosendals trädgårdar.. För jag är ju en såndär oförskämt hurtbullig person. Lägg märke till bandage. Stackars Stackars moi.

Vi var glada syrran och jag.

Jag vil passa på att lägga upp lite på syrran så vi en gång för alla kan förstå att vi är två olika personer. Så lika är vi helst enkelt inte!

Mamma Var sådär taggad. Vi tvingade henne springa till bussen som gick till Djurgården. Eller rättare sagt, vi tvingade bussen att vänta på mamma medans hon trippade till bussen. Han kallade oss lantisar och sa att i storstan går inte bussarma en gång i timman. Var var inte helt okej. Jag, en LANTIS i Stockholm??


MEN OKEJ DÅ. I confess. Jag är ju tusan lite av en lantlolla. För det är väl sånna som går igång på ekologiskt odlade morötter...

Bonden, jag har hitta din fru.


Nu har Olivia precis bjudit på fingrar (negerbollskorvar med skållad mandel). Delikat! Sitter vid datorn för första gången in ages för om sannigen ska fram har jag ingen egen. Syrran är inte hemma. Tittar på Idol och minns med ett leende att den blonda lillkillen gick in i mig när jag hade vart på gymmet  en morgon i Stockholm. (han och jag skulle genom samma dörr. Från två olika håll. Han är liten. Jag mejar).

Jag har svettat ner en Idol..
Johan Laryd, jag vet att du har sagt hej till Veronica Maggio, men den slår du inte.

Sätt dig på den och rotera så att säga.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: stina

lika eller inte..snygga är ni!

lite häng med systrana olofsson skulle inte sitta fel (:

2008-11-03 @ 10:54:01
URL: http://stinah.blogg.se/
Postat av: lina

Tja tja! Jag är en sån som skulle kunna gå igång på ekologiska morötter Andrea..haha. Jo då bakning hinns med mellan studierna (självklart bara leilas recept). Hoppas allt är fint med dig. Kram kram

2008-11-03 @ 21:49:13
URL: http://linasliv.devote.se
Postat av: Sis

You are truly a sick, sick woman.

S-i-c-k.

2008-11-03 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0