Ledig eftermiddag

Angenämnt minst sagt.
Om et tag ska Monica Massör bevisa för mig att massage faktiskt är skönt. Som Hudoteketdotter är det ju en katastrof att aldrig ha provat men nu blir det ändring.

Efter det ska jag och min fredagsmundering (det är ju alltid kjol på fredagar) ta oss till Lakatos chokladbutik och café fr en kaffe med Nea. Eller Noppran som hon kallades en gång i tiden. Måhåhå, jag blir nostalgisk. Noppran, Stålis och Brallan. Brallan var ju jag det. Kommer inte riktigt ihåg vart det kom ifrån, men har för mig att jag ngn gång frös sås mycket så jag hade på mig typ fem par brallor. Inklusive långkallingar och sidenpyamasbyxor ( ja, de lever fortfarande,  ni vet blå med nallar, inköpta...98?)
De tre musketörerna lever kvar i mitt hjärta.

Nu ropar hon som ska knåda min träningsvärk, ikväll ska jag och min ELLE käka chokladpraliner.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sis

Svar: Det står borttagning på hemsidan, så det är företaget som säger det. Dummie. Men nej, jag har inte sagt att det går bort helt till någon, men att det minskas radikalt. Ta't lugnt, jag har kollen.

2008-10-14 @ 21:13:09
Postat av: Sis igen

Har redigerat om det lite nu, men jag tycker ändå att jag kunde skriva så då det står så på hemsidan. Tog bort din kommentar bara för att den var så dumdum. I'm not retarded!

2008-10-14 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0