Panik och promenader

De senaste dagarna kan man sammanfatta som ovan. Snart har ju det där halvåret gått och hur långt har jag kommit. VA!? Andrea Desireé Olofsson, vad är din klyftiga ursäkt? Ja du, ett antal tusen extra på banken med bra ränta, jävligt smart, men hur långt har det tagit dig? VA VA VA!!?? Och inte ens det bövla CV:t är färdigt. Ja, jag vet att du tycker att du har så mycket att smöra på, men nån måtta för det vara.

Och jag vet att hela skiten du hade skrivit igår söndag försvann och tre timmars arbete var borta. Men nono, ursäkt not accepted.

VART TOG DEN SÖTA LILLA FLICKAN VÄGEN??!!

Ingen som vet, ingen som vet....



Jorå, skämt och sido tog den söta lilla flickan sitt panikartade inre och gick ut och gick i helgen.


Med tre andra söta flickor, dock suddiga i bild, på grund av det pissregn som förföljde oss i hela  90 minuter. Tack.



Imorse var det bättre. Mycket bättre.
Väder. Men allt blir ju bättre med världens bästa julklappslurar. 

(ni kommer väl ihåg rimmet?:
"Rop, skrik, gnissel och gast,ingen ro och ingen rast.
Aldrig får öronen dina någon ro, hur ska man bota detta månntro?
En riktig "eargasm" är vad de behöver, vilket man ej får av varken spader eller klöver.
Nej, endast ljuva toner detta kan ge, från Ternheim, Elin och La-a-sse.
Nu kan dina vänner förlja dig jämt, på vågorna gunga, det är inget skämt.
Så låt dessa rama in ansiktet ditt, du kommer bli läcker, en riktig hit!
")
 

Mitt psyke sitter fortfarande utanpå skinnet. Vilken tur att jag har en syster som talar om för mig vem jag är egentligen. Innerst inne.


Men det tog lång tid att lista ut. Hon blev trött. Hon är Helge är helgens lirare.


Idag har jag jobbat på Cafét. Det tyckte jag om. Då hade jag lite annat att tänka på.
Jag satte ett päron på tvären i all stress så nu ska jag kolla på Bert Karlssons nya matprogram.
Hoppas på lite kräkreflexer.

Natti

Kommentarer
Postat av: Sofia

LAJM, HAHAHA! Jag dör :D

2008-10-06 @ 22:08:09
URL: http://littlemisswise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0