Hallbäckare



Tyvärr Elinore, men man ser ju att det är en Hallbäckare mest av allt;)

Försov mig idag igen, VAD är DETTA?! Frustrationens dimma över utebliven gymträning har legat tung över mitt huvud idag. Stina som skulle följa med på kvällsprommis valde fotbollskillar istället för mig, och det är ju helt ok, det skulle jag med om jag var ett dugg intresserad av fotboll. Och inte var så pass närsynt så att man ser killarna på plan.
Jaja, beger mig inom kort ut på belysta gator och om jag ramlar i någon mörk vattenpöl och inte kommer upp  vet vi ialla vem som ska känna sig skyldig...mohö.

Idag var det min matdag så det langades upp paj på faten. Olivia som i vanliga fall bara äter fil och falukor utbrister.
"VA!!??  Äre KESO i den!? Fiiiii vad äckligt.", varpå jag svarar. "Neeeej inte på din del..." "okej rå" svarar hon då och smakar snällt. Det är allt bra tur att barn är så lättlurade. Och att keso smälter i ugn=)

Imorron SKA jag vakna och ta mig till gymmet. På kvällen sedan ska jag hem till Annso på kvällsmat och äppelplockning.
Toodels.

Kommentarer
Postat av: lina

Gud vilken liten snygging!

2008-09-23 @ 21:27:51
URL: http://linasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0