Hej-utan-ork-blir-det-bildkavalkad



Förra helgen var det dags för den fabulösa "dricka vin, shoppa, äta choklad" tjejhelgen i Stockholm.
Hotellsökande, skohandlade och bag in tha boxade var vi, men oh vad bra det blev.
 Mitt eminenta resesällskap, Stina den Fina.
 Vi gick till Vapiano. Och jag gillar mat, Surt för Stina att hon fick dela med mig.
 Men sen kom visst ett glas vin från hennes håll. Tur för henne, mohöhö...
Mina systrar och bröder, på lördan blev det shopping på söder. Överbefolkat av innefamiljer som åt myyyysig långfrulle på fik. Så snuttegulligt så man ville spy. Gay gay gay...



LÄGGER IN EN VARNING:
LÄMNA ALDRIG FRÖKEN HJELMÅKER ENSAM MED EN KAMERA.


På kvällen blev det godis istället för middag och världens sliskigaste drink på Snaps. "Inte för söt och inte för besk" var för svårt att förstå. Men vi var glada ändå:) Drog en sväng utomlands på söder med ett gäng bekanta men sedan sa vi tack och hej och begav oss till le metro. Stina tappade colan och jag biljetterna hem.
Tur att vi inte tappade varandra.
Tack Stina.
 
Väl hemma i jönnet igen har jag sett två andra finingar lite oftare. Hille har flyttat hem till stan och har bjudit på både middag, frukost och sängplats i veckan. I torsdags blev det Club Caj. Och kalas blev det.


Efter två dagars påminnelse av kalaset börjar jag idag, söndag, komma in i mina vanliga vanor. Familjen sov när jag vaknade så jag njöt av ananas på youghurten. Och min DN ifred. Sen promme och gym.

I´m back in business.
Bye Bye.





Kommentarer
Postat av: stina

tack andrew!

2008-09-07 @ 23:05:26
URL: http://stinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0