Ja, vad ska man göra..?

Spöket i tamburen

När man tycker det är läskigt i sitt rum. Tilläggas ska att denna hare har håriga spindlar som favvodjur, ska bli "emo" när hon blir stor och har inte Barbie, hon har Isaac. (se bild nedan)


Hon är väl som sina systrar.
Envisa som fan och vill verka coolare än vad de är.




Måste ju göra ett kort inlägg om  helgen.
Jag var ju som sagt LEDIG, det händer typ, NÄVER.
Men jag njöt i fulla drag.
Äta ananas på youghurten, gå på stan med pappa och syrran, lunch på lakatos.
(dock har jag problem. Jag skulle shoppa, det fanns föör mycket snyggt. Blev inget köpt.
Jag skulle fika, fööör många kakor, glass, praliner. Inget fikande där heller.
NYTT MÅL: sluta vela)

Kvällen spenderades hemma hos ludde och på klubb Enkelt. Som ni ser tar jag ( hur lyckas man bli fångad på bild när man går hem?? heja J-nytt) bestämda steg därifrån en halvtimma innan bussen gick, mobilen hade dött
 (and so did my feet) och därav min klocka, så jag fick gå på känn.
Och det kändes, minst sagt.

JAG JOBBAR OCH HAR INGA LÄXOR; JAG ÄLSKAR MITT ARBETANDE LIV!
Imorron ska mina små trängda fötter på pedikyr, det tackar jag för.

Puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0