Kaputt och slutt

Idag har jag kämpat som en liten iller vill jag lova. Uppe med tuppen, morgonpromme, sen skulle jag göra en himla frääääsh smoothie i all hast. Ja men vad händer då, om inte att hela mixern släpper från färstet och öppnar sig underifrån. Fan och hans moster, en halvliter rosa sörja ut på hela diskbänken och insipprande i alla lådor.
Det fanns bara en sak att göra.
Fram med sugröret och hoppas på att det var rent under.

Jobba jobba,  jag och Annso lade upp strategin för helgens kick off i Tylösand. Hon har lurat  i mig att jag ska löpa med henne, INNAN frukost, i HENNES takt? Vi får väl se hur det blir med den saken.

Sedan hade jag en timmas föreläsning för 20 damer. Det var ju trevligt men oh så energisugande.

Nu ska jag skriva checklista inför morgondagens ledningsmöte.
Puss Puss

Hillevi presenterade mig för denna skönsjungade artisten på våran myskväll.
Passar ganska bra nu.
http://www.youtube.com/watch?v=jl9IQFCtt5c

Kommentarer
Postat av: johanna

heeej vännen!skönt att veta att allt flyter på för dig där hemma.. själv är man påmind om livet som student o tentaångest här i gbg.njut av arbetslivet:)pusssss

2008-09-08 @ 22:30:26
Postat av: Anonym

2008-09-09 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0