Konferenskortslutning

Har under helgen varit på konferens, Dermaromes årliga kick-off. För er som inte minns hur vi såg ut förra året kan jag säga att det var en syn för gudarna. Se nedan. Ja ni ser väl att det är After Dark vi ska föreställa. Ja just det, precis.



I år var det dock ingen utklädning för vår del, men truppen från Hudoteket gjorde sig hörda iallafall. Trots jätteintressanta förläsningar gjorde den nya medicinen att jag somnade vid ett antal tillfällen.
SOMNADE!?
JAG?!
Som alltid sitter med penna och anteckningsblock och har handen högst upp??
MOI!?
Inte nog med det valde jag platsen längst fram. Lyckat.

Mycket trevlgt att spendera några dagar vid havet iallafall. Dock har bestämde jag mig för att leva på lunchlåda den här veckan och gjorde därför en morotssoppa. Billigt och bra tänkte jag.
Men fy fan va äckligt!
Det blev keso med riskaka till lurre istället.
Men det var ju billigt det med, så vem är jag att klaga?

Fick sluta tidigare pga. att jag är en gående Zombie. Ska hem och käka något med mycket bregott.
Kolla på film kanske.
Jag är trött for fuck sake.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

saknar dig!!!

2008-09-16 @ 18:41:22
URL: http://stinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0