Måndag

Måste bara lägga upp denna bild. Kolla in min lilla skit, hon sitter i mitt knä och virkar. Jag ser på tv och lilla Olivia virkar. Det var ju precis så man tänkte att det skulle vara att ha en lillasyster när man tjatade för sisådär 10 år sedan. Gullesnutt.

(Tills hon upptäcker att jag rycker till av smärta när hon reser sig upp och sätter i armbågarna i mina lår. Då gör hon det igen. Och igen.

Och igen. Vad var det vi sa om bytesrätten Stina?)





Idag var det ju skitskönt väder så jag började dagen med en timmas morgonprom. Märker att jag kommer bli en frammtida hönsmamma då jag oroar mig för att Olivia inte har något i halsen när jag möter henne väntades på bussen.
A: Ta min halsduk.
O: Meh, den passar  ju inte till...

Är vi släkt?



Fick även denna (turistfälla)väskan av min mor som kommit hem från mallis. Den är till mina matlådor säger hon. Tja, ska man ha matlåda kan man ju iallagall ha det med stil. Eller vad säger du Audrey?
Hon är ju för snygg.

Nu skriker pappa att det luktar bullle, vilket inneär att min min müsli i ungnen är klar.
Soffkväll igen med idol.
Puss heej

PS. Måste göra ett tillägg på förra veckans inlägg. Att jag glömde den starkaste kämpen av dem alla.
Sarah boxade skiten ur Hillevi, som också var med.

Man blir livrädd bara man ser hennes muskler.

Hade inte velat träffa henne en mörk kväll.
Nu vet ni det.DS.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jag bockar och bugar för upprättelsen. Den var inte en dag för tidig. Hahaha!

2008-09-29 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0