Molly, välkommen till vår vackra, varma och vilda famlj!

Nu är hon här, mitt första lilla kusinbarn. Alltså har jag blivit kusinmorsa. En ny titel att lägga till på visitkortet, oh my.
Jag ska lära hennne allt jag kan och allt som jag teoretiskt sett kan men inte kan egentligen. Molly, dotter till en operasångerska och en producent/musiker. Kan det bli något annat än ett barn med förutsättningar?

Very welcome!


Idag är det söndag och vilken prima sådan. Mamma åkte till mallis igår så det vilar ett lugn över huset. Pappa har kört ut Oliva att leka i det fina vädret. Jag och papsen var ute och gick i cirka 70 minuter och sen lagade vi mat. Kaffe och mörk choklad. Och eftersom vi har lagt upp ett schema över matlagningen i veckan så gör jag nu ett pajskal, precis som alla andra normala människor gör en normal söndag.

Min vecka är fullklottrat med grejer, lunch med jess imorron, kvällsmat och husesyn hos Annso i Habo på tisdag, date med moe och jess på onsdag, möte och planering med fotograferna på torsdagkväll inför fredagens nöjesnyttplåtning.
STINA, tanken är att du ska in här någonstans med, när passar det? Ring när du kommer hem från götet. Jag saknar ju dig!

Degen ska in i ungnen, ikväll gör pappa grönsakssoppa för första gången i det här huset ever (mycket händer när mamma är på mallis) med smaskigt bröd till. Jag ska jäsa i soffan och förhoppningsvis få klart mitt bövla CV!

Det är ju jobbigt när man kan så mycket...


haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0