"Svetten rinnner, och fettet försviiiinner!!"

Ja det var ingen hejd på hejjarramsorna jag och Ida peppade varandra med ikväll. Fy fasen rent ut sagt, syftande på förra inlägget kan jag nog vara lugn nu. Ki box 85 är inget för veklingar ICKE. Min oumbärliga jobbarkompis Annso, som jag nu kallar "höga' röva' " (med tanke på att hennes bakdelsmuskler snarare sitter i armvecken än i knävecken)var också där.
Don´t worry honey.

Det blir darr i burren imorron tror jag minsann.

Idag har vart en bra dag. Var hos doctorn imorse och fick starka piller. Haha, om jag tar ett glas vin i samband så däckar jag. Inte alltför charmigt. Så det blir nog en vit helg, trots party i Tylösand.
Städning i butiken, mycket fint blev det.
Har roddat i fotograferingen för Nöjesnytts höstmodereportage.

Nej nu ska jag slå en pling till Fina Stina.

Imorrn är det freda' , jaaaaaa men.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag saknar två namn på listan över vilka som var där. Andrea, Ida, Jobbarkompis och... Vad hette de där som du inte orkar nämna? En liten omnämning kan man väl förtjäna efter att ha svettats tillsammans i 85 minuter? Haha.

2008-09-12 @ 16:45:39
Postat av: Ida

Lördag och fortfarande gör boxing med dig påmind! Träningsvärk 7.0, jatack. Men det är det värt! Haha. Om två veckor igen så! De gamla hejjarramsorna ska skrikas och nya ska myntas. Härligt.

2008-09-13 @ 10:45:51
Postat av: Mr B

Ring mig när du ser detta!

puss

2008-09-15 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0