The pretzel, where are you?

Skulle kunna beskriva hela min dag men det enda jag kan tänka på nu är den dära 90 minuters yogan, och hur fucking jobbigt det var!

Fruktansvärt, jag svettades som en gris redan efter en kvar och knäna hoppade i Hunden. Meeeen man får se det poitiva i det jobbiga. Jag klarade fisken och stod stark som en fura i den förlängda varianten av Trädet.

Och mitt ass är tight som stål.
(Can you feel, can you feel it can you feel it?!)

Intressesmurfarna hoppar säkerligen men detta skriver jag upp endast för min egen vetenskaps skull. Bara så ni vet så tappar rumpan 13 centimeter i höjd. TRETTON centifuckingmeter, det var ju dags redan för en vecka sedan att börja med antihängövningar. I förebyggande syfte menar jag. Men det kanske finns buttbotox? Måste kolla upp detta på jobbet imorron. Man är ju i rätt branch, be greatful, remember, always be greatful.

Så Stina min sjuka, älskade Stina. Det finns ju faktiskt de som har det värre.
Det finns säkert de som var för sent ute.

Femton centimeter, det är allt jag har att säga.
Hemska, hemska tanke...

Kommentarer
Postat av: stina

hahahaha

nu ska jag komma och grabba tag om den där rumpan!

2008-09-10 @ 12:10:28
URL: http://stinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0