"Två tjockisar i Idol!"

...Hahaha, ja man är ju lättroad som få när man skrattar år en sån replik.


PICKNICK PÅ BADHUSET MED ELSA RUDSTRÖM


Igår var det sconeskväll hos min jobbarkompis Ann-Sofie tillika vanlig vän man ändå pratar jobb med.
Mannen Henke och världens sötaste Elsa var också hemma. Innan det var pyamasdags
bjöd Elsa på picknick på badhuset. Sen bjöd Annso på scones framför Idol.
Tillägas ska även att om det är någon som kan få mig att gråta av skratt så är det hon.
(och tjockisarna i Idol förstås)
Utan att säga för mycket så kan jag iallafall berätta att om jag nu blundar och föreställer mig Annsos
minspel och repliker kan jag alltså inte sluta skratta.
(Micke) Jag döer!

Härlig kväll och äpplen fick man med sig från trädgården med.
Iiiinte illa.
Idag har det vart en härlig dag! Morgonpromme med bit i kinderna och härlig kyla i luften. Gick och köpte mitt vanliga frukostbröd hos den snälla kvinnan som som vanligt släpper in mig typ en en halvtimma innan öppning och får bära en helskottas massa kartonger i ilfart, just for me. Men frukostbröd ska ju banne mig vara till frukost. Fick sedan en lugn sådan med en hemmagjord latte. Me like.

Jobb jobb, och efter det fika med Jess, Moe och Milla. Jess har fått lägenhet i stockholm och jag vill å ena sidan strypa  henne ( och alla hennes tillgångar) för att hon åker så att hon inte åker. Men jag kommer ju snart efter..Å andra sidan är jag ju glad för hennes skull. Jä.tt.e. G.l.aa.d.

Imorron möte med nöjesnytt, kondins och styrketest (nu ska vi se om alla gympass har vart en fördel för mina baaajseps) hos Suss och lunch med densamma. Fett nice.

Slutligen, Stina drick mycket cola zero and get well.puss

Kommentarer
Postat av: s t i n a

tack hjärtat. jag vill va pigg och kry som dig NU!

2008-09-25 @ 10:29:57
URL: http://stinah.blogg.se/
Postat av: Ida

Och du dissar ki-box med mig ju! Nästa vecka?

2008-09-25 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0