Födelsedag med festbilder

Idag blir jag då 20 år. För 20 år sedan kom "Knoddan" till världen, och det smeknamnet kom inte ifrån de slanka linjerna vill jag lova.

Imorse kom det sång och uppvaktning på hög nivå, bäst var Sofias miljövänliga kort (dvs, ett sånt man tar till när man är pank)

Kopierat från hennes blogg:
Idag fyller min älskade (ibland i alla fall) dramaqueen till syster 20 bast.
Wicked.
Jag, som är luspank och som visste att hon hade särskilda cravings efter min Twist&Tango-sjal, bestämde mig för att ge den till henne out of the pure goodness of my heart.
Typ.
Även att detta var en stor uppoffring för mig (det är en förbannat snygg sjal), kände jag mig lite småskyldig som inte payade ett jota. Så jag bestämde mig för att göra ett superduper fint kort, lite sådär to make up for it. Eller, jag vet inte om Andrea tyckte det var så fint, då jag klistrade in foton från när hon var lillgammal och kanske inte fullt så het som nu. Men what the fuck, jag hade himlans roligt i alla fall!

Födelsedagsrimmet lyder:
"Denna bild [framsidan av kortet] signalerar
allt det du själv representerar:
Gorgeous, läcker, het som få
ingen man roffar åt sig på måfå.
Dock skadar det icke att förtydliga detta
med flashiga ting, passande en fashionista.
Du ger mig faktiskt inga andra val än
att till dig överlämna... (Twist&Tango-sjalen)!
(Och om du är snäll kan ett visst blommigt linne ingå i dealen...)

Jag lade även till lite övriga kommentarer vid sidan om bilderna, såsom "I wanna soak up your awesomeness!", att jag snart svimmade av hennes sex appeal, samt ett desperat "TEACH ME, MASTER!".
Ironin är ljuvlig.
Nej då, skojar bara sis. Du ser ju faktiskt ut som en top model. I alla fall these days.


Ikväll blir det ett glas vin med tjejerna. I övermorron flyttar jag hemifrån. Jag säger då det, Knoddan ska ut i vida världen.

Här kommer ett bildspel dagen till ära ifrån lördagens kick-ass 61-års kalas samt avskedsfest.
Mycket nöje! (Foto: Andrea, Elin & Sofia)

Cirka 50 pers samlades för att ha årets första fest.

Lite plock?

Det skålades i rosa champagne...

Dans blev det också'


Sarah, Födelsedagsbarn nr 2 och Jessica




Moa och Hillevi, Födelsedagsbarn nr 3

GRATTIS TILL SOFIA,
som lyckades vara med på flest kort av alla!

'




Tack sis för all hjälp!

Kommentarer
Postat av: Sofia (das lillsyrra)

Äh, varå... Man måste ju posa when asked to do so! :D

Det var så lite! Sorry about the champagne...

2009-01-07 @ 10:50:07
URL: http://littlemisswise.blogg.se/
Postat av: Anonym

fi fan, vilka underbara bilder, och vilken tillställning. jag förstår inte varför "han" från ovan skänkte mig sjukan just denna tid?! men i morgon blire värsta lunchen, är sugen på bilderna. alla:P

du är en modig ängel andrea:D

puss

2009-01-07 @ 22:32:19
Postat av: Anonym

grattis i efterskott!! haha, antar att du horde om incidenten igar.. trodde du skulle komma! haha! men vi ses fre istallet.. jobbar till 4 sa vet inte om jag hinner mota dig.. jobbar sedan pa kvallen igen (mamman ska ut o festa sa jag ska va barnvakt)runt 7.. du far garna joina mig da om du vilL! vi kan kolla film och kaka nagot gott.. ? Kidsen sover anda! krams

2009-01-08 @ 11:46:25
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Andrea! Sorry om jag var stressad igår när jag ringde - blev bara lite förvirrat ;)

Idag har min mobil vart DÖD så om du har ringt har jag inte kunnat svara. Hittar heller inte ditt nr på internet. Men vi cs nästa vecka och då blir det party! lycka till på resan imorgon! KRAM Malin

2009-01-08 @ 18:04:49
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag jobbar som sagt till 4 sedan borjar jag vid 7 igen (tror jag ska forsoka borja senare!!). fick just hora att de bara gar bussar till victoria och train till liverpool st. sa ta taget istallet till liverpool de gar fortare! ring mig nar du ar pa flygplatsen! :)) Ville ska ivag med skolan iman kvall sa du far garna joina mig! kram!

2009-01-08 @ 23:36:06
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0